niedziela, 14 czerwca 2020

Nowy tydzień i czas na nowe hybrydy

Dziś nadszedł czas na zmianę stylizacji, bo już odrost jest duży i nieestetycznie już to wygląda. Poza tym trzeba je ładnie skrócić, bo już przeszkadza mi ich długość. Nie żeby były jakieś długaśne tylko moje są bardzo cienkie z natury i uwielbiają się wyginać w każdą stronę a to bywa bolesne. Dlatego wolę mieć taką bezpieczną długość.
Oczywiście od kilku dni miałam dwa pomysły na nowe mani, ale w dniu kiedy trzeba robić nagle podoba mi się coś innego, a może taki kolor albo jeszcze inny. I to mnie już denerwuje. Był plan i już nie ma planu.
Miały być delikatny róż albo kremowe z panterką na jednym paznokciu. Nic to najpierw trzeba pozbyć się starej stylizacji i ładnie opiłować pazurki oraz pousuwać skórki. Potem zdecyduję się już na konkretny kolor i jakoś poleci. Jak będą ładne to wrzucę tu fotkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz