niedziela, 7 czerwca 2020

23 tydzień czas zacząć - hybrydy, kulinarne przepisy czy decoupage?

Nowy tydzień czas zacząć i coś zaplanować. Po głowie chodzi mi by wrzucić tu jakiś przepis. Nie zgubi się, a trzymany w pamięci mojej często ulega zapomnieniu, że coś było fajne. Szkoda tylko, że mam popsuty piekarnik i na chwilę obecną nie zanosi się na jego wymianę, bo gdy go ruszą trzeba wymienić pewną część a co za tym idzie trzeba ściągnąć szafki. Obawiam się, że jak ściągnie się szafki to pociągnie za sobą wymianę innych rzeczy. Póki nie padnie góra kuchenki to tak zostaje jak jest. Na remont kuchni oraz meble marzeń trzeba nazbierać. Zresztą nie wiem jaka ma być ta kuchnia, bo raz chcę by to była biała a raz w kolorze drewna a najlepiej drewniana tylko chyba nie dam rady na nią uzbierać.
Trzeba sobie jakoś radzić bez piekarnika. Myślę, że i tak nie mam aż tak źle. To tylko piekarnik.
A wracając do tematu przepisów to chyba będzie najlepszy pomysł pod słońcem, bo wreszcie będzie w jednym miejscu, nie ma szans na zgubienie w razie gdybym musiała się przeprowadzić ... A skoro wracam to przydałoby się to rozkręcić znowu.
I w głowie powstaje powoli pomysł na temat "Pierwsze hybrydy - od czego zacząć?" Tak wiem, że jest dużo blogów na ten temat, ale chcę to mieć nawet dla samej siebie też w jednym miejscu z różnymi linkami przydatnymi. Być może wcześniej powstanie seria o decoupage - bo tu mam sprawdzone sklepy i trochę dłużej tym tematem się interesuję niż hybrydami. Muszę się przespać z tymi tematami i podjąć jakąś decyzję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz