niedziela, 21 czerwca 2020

Frezarka do paznokci

Witam,

Dziś przeglądam strony w poszukiwaniu frezarki do paznokci takiej by miała większą moc niż moja poprzednia oraz by nadawała się dla osoby leworęcznej i praworęcznej. Jednym słowem aby miała zmianę obrotów, bo rączka nie jest jakoś chyba specjalnie profilowana. Moja właśnie jest na etapie kończenia żywotu i powiem wam, że służyła mi ponad 10 lat. I spełniła się 100% na to do czego została zakupiona. Tak to nie była frezarka przeznaczona do paznokci, ale była idealna do ściągania pierwszej warstwy lakieru.
Przewertowałam kilka stron, oglądałam kilka filmów z pracą z różnymi modelami i już mam wybraną jedną, ale muszę teraz poszukać stacjonarnie i sprawdzić, czy pióro będzie wygodne do mojej dłoni.
Za tydzień będzie kilka dni wolnego to w sam raz by poszukać w moim mieście takiej albo pooglądać to co jest na półkach.

Nowa stylizacja już jest zrobiona i miałam wrzucić zdjęcie, ale jakoś nie pomyślałam by robić w trakcie pracy jakieś zdjęcia. Następnym razem może się uda. Póki co jestem bardzo zadowolona z nowej stylizacji, bo wyszło dobrze jak na mnie. Tym razem padło na Provocater 106 Evening in Mediolan a na serdecznym palcu mam kwiatek ala akwarelka na białym kolorze. Mi się bardzo podoba i zapewne będę nosić 2 lub 3 tygodnie.

#Provocater 106 Evening in Mediolan
#frezarka do paznokci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz