sobota, 27 czerwca 2020

Tortilla z tuńczykiem i kukurydzą

Dziś przepis na tortillę z tuńczykiem. Szybka przekąska na imprezę czy też do pracy.
Potrzebne składniki:
2 puszki tuńczyka w sosie własnym lub jedna duża
1/2 puszki kukurydzy
pęczek szczypiorku (ja nie miałam więc dałam trochę czosnku niedźwiedziego - nie pytajcie skąd taki pomysł
pieprz, sól ( ja nie solę)
papryka słodka w proszku
pieprz cayenne (dla tych co lubią na ostro) i jak jeszcze daję ciut chilli
jogurt naturalny (u mnie typu greckiego)
łyżeczka musztardy
2 duże lub 3-4 mniejsze tortille


https://babskiehobby.blogspot.com/
Tuńczyka i kukurydzę odsączamy z zalewy i wrzucamy do miseczki. Szczypiorek siekamy drobno i dodajemy do miseczki. Przyprawiamy według uznania i dodajemy ok pół opakowania jogurtu i dobrze wszystko mieszamy. Jeśli widzimy, że jest mało jogurtu dodajemy jeszcze trochę - nie może być farsz suchy ani też ociekający. Dodać łyżeczkę musztardy i wymieszać. Odstawić na 15 min aby się przegryzło.
Nakładamy farsz na tortille i zawijamy w rulonik. Warto włożyć na kilka godzin do lodówki - wcześniej zawijając je w folię spożywczą.
Przed podaniem można pokroić na mniejsze kawałeczki.

Smacznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz