wtorek, 24 kwietnia 2012

Francuskie ciasto z serem - ślimaczki

Przepis jest prosty, a do niego potrzebne będą następujące składniki na ok 9 szt:
* opakowanie gotowego ciasta francuskiego,
* 230-250 g sera białego twarogowego,
* 2 łyżeczki płaskie cukru pudru waniliowego (ja go robię sama)lub opakowanie cukru waniliowego
* jedno jajko
* garść rodzynek ( ja nie miałam pod ręką i dałam skórkę pomarańczową kandyzowaną)

Rodzynki sparzyć i chwilę pomoczyć. Odsączyć.
Ser rozdrabniamy w miseczce dodajemy żółtko, cukier oraz rodzynki - dokładnie wymieszać. Ciasto rozwinąć i rozsmarować masę serową . Zwinąć luźno w roladę a następnie pokroić w kawałki ok 2,50 cm. Układać na blasze wyłożonej papierem do pieczenia. Piec w 200st C przez 20 a potem przez 5 minut górne grzanie z termoobiegiem.
Wyjmujemy, studzimy i możemy jeść :)

* Ja robiłam z podwójnej porcji :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz