czwartek, 26 kwietnia 2012

Czwartek

Musiałam dziś załatwić coś w UM i udało się załatwić pomyślnie. Potem poszłam zwiedzić Stare Miasto a przy okazji popatrzyłam co tam ciekawego mają w sklepach. Butów dla mnie nie ma nawet w dziale dziecięcym. Tak, tak ja mogę dostać buty tylko w dziale dziecięcym, bo noszę 33 - 34 rozmiar. Nawet takich trampek nie ma dla mnie. Cóż muszę poszukać dalej.
Spacer miałam dziś, że ho ho Obiad był zrobiony, więc mogłam pospacerować i dotlenić się. A po powrocie zabrałam się za haftowanie i oto efekty:
Kilka dni temu
 
Dziś



Zostało mi jeszcze zrobić kilka krzyżyków białą muliną oraz kontury i to będzie koniec.

2 komentarze:

  1. Co do butów. Ja mam przegięcie w drugą stronę. Wybitnie kobiecy rozmiar 41. :) Trepy w stylu wojskowym znajdę. Obcasy to loteria.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi by wystarczyło mieć 2 - 3 cm większą stopę i już bym miała mniejszy problem z butami. Jak widzę kobiety z większymi stopami również mają duży problem.

    OdpowiedzUsuń