sobota, 6 października 2012

Szydełkuje sobie

Tak w ramach przerwy w hafcie krzyżykowym postanowiłam wrócić do szydełka i robię ... no właśnie coś robię, ale nie wiem co mi z tego wyjdzie. Na razie jakoś mi to idzie, szykuje się szydełkowanie na dłuższy czas :D W pierwszych planach miał to być kocyk do łóżeczka lub wózka, ale ten wzór z tą włóczką nie bardzo się nadają na kocyk dla dziecka.
Poszukuję też jakiegoś ładnego i łatwego wzoru na sweterek dla niemowlaka. Nie jestem pewna czy powinnam się za to zabierać, bo aż takich zdolności to ja nie mam.
Zatęskniłam za dekupażem - brakuje mi tych chwil kiedy miałam całe dnie na robótki, a teraz całe dnie pracuję i niewiele czasu mi zostaje na hobby. Za dużo mam pozaczynanych prac a jeszcze więcej pomysłów w głowie. Muszę się jakoś zorganizować i podzielić wolne chwile na haftowanie, szydełkowanie i dekupażowanie. Zrobić tydzień na jedno hobby a nie tak jak teraz trochę krzyżyków zrobię, potem troszeczkę pomacham szydełkiem i na malowanie farbami nie ma już czasu. Jutro będzie malowanie farbami! Czas pokończyć szlifowanie, malowanie, ozdabianie oraz lakierowanie.
Fotka tego co szydełkuje będzie w czasie późniejszym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz