wtorek, 29 grudnia 2020

Kupiłam nową frezarkę ...

 Tak, tak kupiłam nową frezarkę, bo czas na zmianę. Przy okazji kupiłam też nową lampę, bo zauważyłam że top nie świeci się tak jak powinien i był po utwardzeniu jakiś "gumowaty". W pierwszej chwili pomyślałam, że pewnie jest po terminie przydatności, ale nie nie był. To stwierdziłam, że może coś z nim jest już nie tak i poszłam na zakupy. Kupiłam w Słowiance nową bazę, kolor i top - będzie super do przetestowania czegoś nowego. Najpierw próba utwardzania na wzorniku i znowu gumowate to było. Mówię nie no nie jest to możliwe. Wyciągnęłam inną bazę z kuferka, którą miałam do pyłków i to samo. Wychodzi na to, że moja lampa zaczyna źle utwardzać. Próba dwa, czyli baza Słowianki i czas podwójny czyli 120 s - jest lepiej, ale czy aby na 100%. Nie będę ryzykować by dostać uczulenia i narażać własne zdrowie ...

Zaczęłam więc szukać frezarki i lampy. Udało się znaleźć wszystko na jednej stronie. Wszystko przyszło dość szybko, dobrze zabezpieczone. Zamawiałam na stronie www.clavier.pl- na allegro też jest ten sprzedawca i ma jeszcze taniej, ale to za późno ogarnęłam. Teraz testuję oba sprzęty. Będzie post na temat lampy i frezarki - pierwsze wrażenia i za jakiś czas pewnie jak się użytkuje i czy spełniają wszelkie moje oczekiwania.


#clavier
#frezarka do paznokci

#lampa do paznokci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz